ساقی

 

 

 

سبوی ما شکسته 

 در میکده بسته  

امید همه ما به همت تو بسته  

به همت تو ساقی  

تو که گره گشایی  

تو که ذات وفایی  

همیشه یار مایی  

 

 

 

عید فطر ؟!‌

اگه من مثل درختها ایستادم  

 ریشه هام تو دستهای تو محکمه  

رگهام از تو خون می گیره شب و روز

 من و با اسم تو میشناسن همه ....   

 

بعضی از علما امروز رو عید اعلام نکردن !

 

بد جوری دارم با این کروبی حال می کنم ....

رفتم کتابای ریاضی فیزیک سوم و پیش دانشگاهی رو گرفتم ...  

یه معلم ریاضی نیاز است ...  

بارون داره طولانی میشه ...    

 

 مرا دیوانه می خواهی ز خود بی گانه می خواهی  

مرا دلبواخته چو مجنون ز من افسانه می خواهی  

شدم بیگانه با هستی ز خود بی خود تر از مستی  

نگاهم نگاهم کن شدم هر آنچه می خواستی  

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست  

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست  

بکش دل را شهامت کن مرا از غصه راحت کن  

شدم انگشت نمای خلق مرا تو درس عبرت کن 

بکن حرف مرا باور نیابی از من عاشق تر  

نمی ترسم من از اغراغ گذشته آب از سر من دیگر  ....  

 

 

چرا توجه نمی کنن !‌ 

احمدی نژاد اصل کار نیست !‌

 

قدس

 

 

 

رنگ سبز ! رنگ گمراهیست ... 

 

و چه خوش باشد گمراه شویم ....  

  

فردا  

 

 بیایید همچنان گمراه باشیم ...  

 

 

 

 

حجت !‌

 

 

 امدم ۲ تا چیزو بگم و حجت رو بر شما تمام کنم : 

 

۱.   واقعا نمی دونم اینکه امسال دوباره کنکور بدم درسته یا نه !‌ 

۲. خفن احساس تنهایی می کنم .  

  

 

 

 

کنکور

طلبه شدم امسال دوباره کنکور بدم .... نظر شما چطوره ؟!   

معماری ...

تقریبا همه مخالفت کردن بجز یکی از دوستام !‌ ولی من اینکارو میکنم !‌ ۱۰۰ ٪ 

عمرا کم نخواهم آورد ...  

دیگه از احمدی نژاد که کمتر نیستم !‌ یه ایران باهاش مخالفت کردن ولی رئیس جمهور شد !‌  

به نظرم که خیلی آدم موفقیه !‌  

از ۳ شنبه دیگه سر کار نرفتم ...  ولوام تا مهر که دانشگاه شروع شه !‌  

 

دیروز پشت یه وانت خوندم :  

به عشق دلم همیشه ولم ...  

 

 

 

 

همچون نسیم از برم بگذر 

یک لحظه در دیده ام بنگر  

شاید نشانی ز عشق و وفا

بینم به چشم تو بار دگر  

 

اشکی که ریزد ز دیده من  

آهی که خیزد ز سینه دل   رنگ تمنا ندارد 

 تو آن گل مریم سفید  

بی تو دلم شوریو امید دیگر به دنیا ندارد  

 

 

 

بازگشت پیروز مندانه !‌

 

 

تل یه طرفه شده بود نتونستیم بیایم بنویسیم  ...  

موبایلم هم وصل شه دیگه غمی ندارم ... :ی

  

الان داشتم آخرین پستم می خوندم ... فرداش خدا یه حال مشتی بهم داد !‌  

 

 

وقتی کم کم به کسی وابسته میشی ...  

 

 

۱۶ واحد اختصاصی ورداشتم ....  

     

آروانا هم نره خر شده ...  

 

 

یه  یه نگاه به قلب من بنداز 

 عاشقم   

  دیگه دستم ننداز 

 یه یه صدا می خونم دوست دارم  

نه نه نگو دیگه تو رو  ندارم ... 

 

   

یه چیز باحال بی ادبی هم تعریف کنم که می خوام بزنم بیرون .... 

یکی از بچه ها تعریف می کرد که دوستش هر موقع می خواسته خود ارضایی کنه از شامپو گلرنگ استفاده می کرده .... تا اینکه کارش به جایی میرسه که خودش میگه وقتی شامپو گلرنگ میبینم ش ه وت ی  میشم !‌!‌!‌ 

 میدونم بد بود ولی جالب بود :ی‌ 

 

 

شب بر همگان خوش و خرم  .