این روزها

چطوری خدا ؟!‌ 

چه خبر تحویل نمی گیری ...    

دلمون تنگ شده برات ...


نهنگ اهلی تر شده ...  داره خوب پیش میره ...  

اگه دوباره هوس اقیانوس نکنه ... تو همین حوضی که هست راضی بمونه ...  


 از الکل بگم که بدجوری تشنه ایم ...  

شدیدا پایه یه برنامه مشروبات الکلی هستیم  با همه مخلفات ... 


 این روزا ۵۰۴ می خونم ...  

با کلی دقت ...  


 ورزش می کنم  

می دوم  

می خوام شیکمو ۶ پک کنم


جواهر مرد ... 

احمق فرار کرده بود رفته بود پشت کمد گیر کرده بود ؛ مرده بود ...  

کلی حالم گرفته شد ... من شمال بودم فرار کرده بود ...


 phantom یه نوع هواپیماس ... هواپیمای جنگیه ... یعنی جته ...  


جمعه تا 3شنبه ولی مدت زمان زیادیه  


 الان دارم میرم پارک جهان کودک بدو ام ....  

 


شب بر همهگان خوش و خرم  

 

سلامتی

 

 

 

یه قناری خوشگل دست یک نفر دیدم

گفتم فروشیه؟ 

 گفت نه،  رفیقمه!!  

به سلامتی همه اونایی که رفیقاشون رو نمیفروشن ... 

 

 

 

دکتر شریعتی

 

 

خوشبختی ما در سه جمله است :
تجربه از دیروز , استفاده از امروز , امید به فردا
ولی ما با سه جمله دیگر زندگیمان را تباه می کنیم :
حسرت دیروز , اتلاف امروز , ترس از فردا  

 

دکتر شریعتی

تو بگو ...

 

 

هر بار امدم اینجا نوشتم ...  

این بار تو بنویس !‌ 

 قول میدم با دقت بخونم ...

 

 

 

بگو از شب جدایی  

از اینکه بی وفایی

بگو چرا رفتی و نموندی 

دلم نمی خواد که بیایی ...

نهنگ !‌

 

یه نهنگ جدیدا میاد این دورو ورا می پلکه !‌ 

معلوم نیست چرا انقدر به ساحل نزدیک میشه !‌ 

هی با منم ور میره .. سر به سرم میزاره ...   

نهنگه به من  می خنده ! می خواد باهاش شوخی کنم !‌‌  

 یه کم اهلیش کردم ولی بازم خطرناکه ...  

پوستش مارکداره !‌ تو چشاش لنز میزاره ... دانشگاه میره و قبل خواب مسواک میزنه ‌!

از یه نهنگ واقعا بعیده !‌