نه هدفی واسه بیدار شدن از خواب دارم

نه حتی یه دلیل واسه خوابیدن ...

زندگیه بی خودی ...

پوچ ! پوچ زندگی ...

گردو غبار گرفتتم   ...

 شب شده !

این چند روز فقط ایرانسل  sms میده میگه شارژ کنید هدیه بگیرید ... شارژ ایرانسلم هم تموم

نمیشه دیگه ...

بازم دوباره دلم گرفته ...

کسی نفهمید غمم چی بوده

دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

دوباره یه گوشه می شینم . واسه خودم می خونم

 

 

فحش !‌

فحش ناموس !‌

به

این دنیا ...

 

سلام

 دل منم میسه ولی فرار می کنم ... نمی خوام زندگیو هرچقدم که خوب باشه

یه چیزی واسه خودم ساختم ... می گذرونم روزامو ...  بریدم  بد جوری

نمی خوام کسیو دوست داشته باشم و همینطور نمی خوام کسی منو دوست داشته باشه

اونی که من دیدم همش حرص خوردنه ؛ دوا کردنه ؛نگران بودنه ؛ اونطوری صد تا فکر داشتم

الان فقط فکر نبودنته .. اینطوری دیگه از دستت هی ناراحت می شم

راحت زندگی تو کن !‌ ... من دیگه نمی خوام مثل شما زندگی کنم ... نمی خوام سرمو

بیارم بالا ... همین وضع بهتره !‌ ... اینطوری نبودم !‌ به اینحا رسیدم ...

دیگه هیچی فرقی نداره !‌

یادته اون شبا بهت می گفتم انقدر خسته ام که حوصله دوا ندارم بیا بحث  نکنیم

مگه ول  می کردی ... داشت واسم مثل جهنم می شد واقعا نمی تونستم ادامه بدم

ازم نخواه که بزور بر گردم ...چون از اولشم بدتر میشه ....

 

 

 آی خدا دلگیرم ازت

آی زندگی سیرم ازت

آی زندگی میمیرم و عمرم و میگیرم ازت !

 

این غصه های لعنتی

از خنده دورم می کنن

این نفس های بی هدف

 زنده به گورم می کنن

 

 آی خدا دلگیرم ازت

آی زندگی سیرم ازت

آی زندگی میمیرم و عمرم و میگیرم ازت !

 

چه اعتراف تلخیه

انگار رسیدم ته خط

وقت خلاصی از همه اس

آی دنیا بیزارم ازت...

 

 

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

عیدتان مبارک !‌