Pink ...nobody Knows

Nobody knows
Nobody knows but me
That I sometimes cry
If I could pretend that I'm asleep
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls
I think nobody knows
Nobody knows no

Nobody likes
Nobody likes to lose their inner voice
The one I used to hear before my life
Made a choice
But I think nobody knows
No no
Nobody knows
No

Baby
Oh the secret's safe with me
There's nowhere else in the world that I could ever be
And baby don't it feel like I'm all alone
Who's gonna be there after the last angel has flown
And I've lost my way back home
I think nobody knows no
I said nobody knows
Nobody cares

It's win or lose not how you play the game
And the road to darkness has a way
Of always knowing my name
But I think nobody knows
No no
Nobody knows no no no no

Baby
Oh the secret's safe with me
There's nowhere else in the world that I could ever be
And baby don't it feel like I'm all alone
Who's gonna be there after the last angel has flown
And I've lost my way back home
And oh no no no no
Nobody knows
No no no no no no

Tomorrow I'll be there my friend
I'll wake up and start all over again
When everybody else is gone
No no no

Nobody knows
Nobody knows the rhythem of my heart
The way I do when I'm lying in the dark
And the world is asleep
I think nobody knows
Nobody knows
Nobody knows but me
Me

 

بیا ساقی که من مردم  

کفن از برگ تاکم کن   

ز آب می بده غسلم 

در این می خانه خاکم کن !‌  

 

 

 

تو یه آهنگ رپ افغانی بود ...

Cell phone

اینم گوشیه جدیدمه !   

k850i

زندگی انگار یه جور دیگه است !‌

۲۲ سالمه !‌ 

۱۰ سال اولش که دسته خودم نبود !‌ 

۵ سال بعدی هم فقط مدرسش یادمه !‌ 

تا ۱۸ سالگی تمام آرزوم گواهینامه رانندگی بود ! وقتی گرفتم فکر کردم به همه چی رسیدم !

۱-۲ سال درگیر کنکور بودم  که آخرش سربازی قبول شدم !‌ 

تو سربازی یکم فهمیدم زندگی اونطوری که فکر میکنم نیست!‌ 

نشستم درس خوندم تو سربازی !‌  

سربازی که تموم شد فکر کردم به همه چی رسیدم !‌

آخرای خدمت دانشگاه قبول شدم !‌ فکر میکردم به همه چی رسیدم دیگه !‌  

الان که دانشجوام میبینم باز زندگی اونچیزی که قبلا فکر می کردم نیست !‌ 

زندگی جور دیگه است‌ !‌ 

‌ پول یه چیز دیگه است !‌ پول تقریبا همه چبز است !

دوست داشتن یه چیز دیگه است !‌   دوست تقریبا  دشمن است !‌

کار کردن صرفا اون کارایی نیست که من صبح تا شب دنبالشم !‌

درس خوندن یه جور دیگه است !  

دین فقط عزاداری و امرو نهی و نمازو روزه نیست !‌ 

خدا واسه مشکلات نیست !  

افرادی که ریش دارند یا چادر دارند همیشه پاک نیستند !‌ 

پلیس همیشه امنیت نداره !‌  

فقیر بودن ملزم به نداشتن پول نیست ‌!‌ 

دستشویی دانشگاه کاربردهایی مثل آرایش کردن و کشیدن سیگاری و شیشه هم  دارد  ! 

سواد به مدرک نیست !  

بدون رفتن به دانشگاه هم مدرک میشه گرفت !  

به افراد با وضعیت اسثنایی ( میلیاردر ) پایان خدمت میدهدند !‌‌ 

دوباره زدیم تو خاکی  

من راه و کج نمیرم  

راه خودش کج  

من که خودم غم نمی خوام  

ولی انگار ما با هم داریم رابطه نزدیک  

غم  من از نداشتن پول نیست  

غم من از کام آخر سیگارم  

وقتی که پاکت خالی شده اون نخ آخره  

فاز میده  

کام ماربورو سفید  

زیر بارون 

به جای کام آخر 

 گاز میزنم سیگارو 

 تا بدونه قدرشو می دونم !  

می دونم که هیچ وقت تنهام نمی زاره . . .    

 

اگه یکی شنا بلد نباشه به آب بزنه  

 

آدم با شهامتیه  

 

یا 

 

 آدم احمقیه ؟

 

گوش کن  

 

... 

 

اشک تو چشام قلم گریه کن  

ببین من هر چیم بدم خیلی خوب   

اما بدون که حسین غیر تو هیچکس و نداره  

اینم هدیه شد از طرف دنیا با میل خود  نگرفتمش   

منم عین تو کسی و ندارم و تو به رازم محرمی  

میگم تا بنویسی تا باشه بازم مرهمی    

 

... 

 

چیزایی به چشم دیدم  

خیابون کشت منو  

 

...