لعنت به من ....  

 

 

 

 بزار اولش یه تشکر کنم ازت بعد غر بزنم 

امروز مامانم سالم از عمل امد بیرون ... مرامی دستت درد نکه  

حالا یه کم غر بزنم ...

خوب رک و راست بیا بگو از کجا ناراحتی ... 

این بلاها چیه سرم میاری ؟  

حالا چون پریشب گفتم قوی ام باید بد تر کنی ؟‌ 

این همه بلا میاری سرم یه دفعه می بینی کم میارم یه بلایی سر خودم میارم کار دستت میدما!‌ 

ما که دیگه واسمون نه غروری مونده نه چیزی  

نه دیگه دلم صفا داره نه زندگیم...  

حالا می خوای به کجا برسم ؟!‌ 

  به جون خودت دیگه حالی واسم نمونده   

رحم کن بابا ...

به جای اینکه بیای دستمو بگیری بگی چته ... تا میام پاشم می کشی زیره پام ... 

من که نه ادعایی دارم نه چیزی ... 

کاش میدونستم چوب چیو دارم می خورم ... 

من که هر کاری کردم پاش وایسادم تقاصشم دادم ... 

الان میدونستم تقاص چیو دارم میدم صدام در نمیومد  

حالا بیا یه مرام بزار یه روی خوش بهم نشون بده نه ولش کن هر بلایی می خوای سرم بیار 

بزار از این داغون تر بشم ولی آخرش ببخشتم ...  

خودمو قوی تر میکنم نبینم دلت واسم بسوزه ها !‌ 

لهم کن ولی آخرش بخشیده باش منو ...  

من نوکرتم ....

قوی

 

 

من قوی ام 

 

 من قوی ام 

 

من قوی ام 

 

من قوی ام 

 

 

این روزا ...

آقا من اینروزا خیلی فکر می کنم !  

‌ ولی نمی دونم چرا اصلا به نتیجه ای نمی رسم !‌  

2 روزه دوباره می رم سر کار قبلی mdf و دکوراسیون داخلی  

فعلا بی خیال مالزی و مغازه شدم دوباره 

 

احساس می کنم از نظر فکری دارم یه درجه پیشرفت میکنم  

ولی تو یه پوچیه مقطعی ام فعلا 

 

میدونی الان چی حال میده ؟  

اینکه با پایه ترین دوستت   

تو یه ویلای ساحلیه لب دریا باشی  

کًل ِ مشروب بزاری  

2 تا آهنگ دل 

بعد انقدر مست شی که ... 

  

 

 

V