رفتم دانشگاه ولی زیارته بیشتر حال داد

با خدا دوباره رفیق شدیم ...

تلفن امروز خیلی شارژم کرد . . .

تا روز آخرشم هویجوری میمونم

این سبزا باحالن !

.

.

.

چی کار کنم تو رو ؟؟؟!!!

شبه !

شبارو دوست دارم !

 

امدم تهران .. کارتمم گرفتم !

از هفته دیگه میرم دانشگاه ... البته برا سربازی ؛ بیشتر شوق داشتم !

  دارم ازش مطمئن میشم ... خدا کنه اتفاقی نیوفته ....

 

کی حال درس خوندن داره ؟

.

.

منو برگردونین پادگان !

 

 

 

 پ.ن:خطای خالی پاک شدن !

 

 

 

من برم کارتمو بگیرم بیام

 

 

خداحافظ

السلام علیک یا ابا عبدالله

ای ساروان آهسته رو

آرام جان گم کرده ام آخر شده ماه حسین من میزبان گم کردهام

در میکده بودم ولی بیرون شدم از عافلی ای وای از این بی حاصلی عمر جوان گم کرده ام

پایان رسد شام سیه آید حبیب به منزلم

 اما

 خدا حالم ببین

 من یار را گم کرده ام

ای وای از این غوغای دل وای از این غوغای دل از دلبرم هستم خجل

وقت سفر مانده ام به گل من کاروان گم کردهام

.

.

.

 نعمت فراوان دادیم

منت به سر دادیم اما ببین نا مردیم صاحب زمان گم کردهام

من عبد کوی عشقم و من شاهراه گم کردهام

آقا تو را گم کردهام

دل بشنوی نامه چنین با خون دل ای محجبین

اما ببین بخت مرا نامه رسان گم کرده است

 شرمنده ام

اما بگم

 آقا ترا گم کرده ام

 

 

نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت....

فکر این خدمتو  میکنم که از سرم باز شده خیالم راحت می شه ....

 به جلو که نگاه می کنم تنم می لرزه ...کار ... درس ... زندگی ... !

.

ولی ...

روزای خوبیه داره خوش میگذره  !