چرا من خوابم نمی بره ؟!

می ترسم برفی بیاد  

ای عزیز دلم ...  

یااااااااااااااااااااااااررررر ایییییییییی یاااااااااااار یارر 

ابرووووووو لنگم ممممم یه پیومیییییییی اییییییییی عزیزززز دلم 

یه کلومییییی کاغذییییییی یه بار سلومیییییی  

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

 

 

 ای بابا ....

اگه تو زندگی ضرر میدی مقصرش خودتی ! ...  

 

ما هم 2 ترم متوالی مشروط شدیم !  

 

 در قیدو بند هیچ چیزی نیستم ....  کاملا آزاد  ....   

فاز میده  

زندگی اینطوریش  خوبه  

 

از هر نوع محدودیتی بدم میاد  

 

  فردا میرم موتور میگیرم :D 

 

من یهو میرم رو Silent ... انقدر بدم میاد هی بهم بگن چرا ناراحتی .... 

 

 

آخر شبی یه حالی با ابی بهتون بدم ....

 

 تا آینه رفتم که بگیرم خبر از خود  

دیدم که در آن آینه هم جز تو کسی نیست !  

 

من در پی خویشم به تو بر می خورم اما  

در تو شده ام گم به من دسترسی نیست ...

 

خوب دیگه *** شعر نویسی به اتمام رسید ... 

شب به خیر عرض میشه ...

 

 

 

ما از چاه آب می خوریم  

دریا حسادت می کند ...

 

 

 

 

But now it's time
To kiss your ass good-bye

 

 

 

لاستیک   درس  توت فرنگی  Idioms through english  

 وبلاگ قورمه سبزی  مهمون ذغال آش قلم چی 

 کافی نت س ک س   ماهی  بهار  زندگیه منه آب نبات 

 سیگار  قم  پینگ پونگ  خواب   دروغ    عصبی    پیچ 

   مطمئن نیستم     آبجو   بالاپشتبوم    موتور   سقف 

   معین   کفش   دیر   وبلاگ   قبض موبایل   خواب 

 

 

اه چه موز بد مزه ای بود .. خیلی مزه موز میداد !‌ مزه ساکی موز میداد !  

آخرین بار که ساکی خوردم عروسیه فاطی بود !‌ پایه نداشتم یه دونشو با یه دلستر قاطی کردم  

یه کله رفتم بالا ؛ مقدار مزه کم بود تا ۵ دیقه گلوم میسوخت !‌  ولی در حد بنز مست شدم ...

 

 

به خودم می خندم !‌ بچه شدم !‌      بچه شدی هااا اا ا اا  ‌!‌  

 

ساقی غم فردای حریفان چه خوری ؟!  

پیش آر پیاله را که شب می گذرد !  

 

 

 

تو یه فاز دپسوردگیم !‌ 

  

 می دونم چه مرگمه هااااا  ولی زیاد دست خودم نیست تا درست شم !  

 

شاید هر روز یاد اون توله سگ میوفتم !‌     ع.ف .... 

 

 

 

امروز می خوام برم استخر :ی‌   

 

 

  

 

فکرهام خیلی اذیتم می کنن اعصابم بهم ریخته  ... تمرکز ندارم  

نمی تونم درس بخونم ... یکی نیست بگه به من ۲۰ واحد آخه برا چی ورداشتی ؟!! 

توکه تو ۱۴ واحدش کم میاری ۴ تاشو حذف می کنی !‌  ولی به حول قوه الهی می خوام ۲۰ تاشو پاس کنم ... بر چشم بد لعنت !‌:ی‌   

 

 

 دارم ماشینو میفروشم  اینطوری مجبور می شم بتمرگم تو خونه  امیدی هست پاس کنم .... 

 

 

سیگار ... مشروب ... قلیون ...  

  

۳بزرگواری که اینروزها در خدمتشون هستیم ..... 

 

 

جدیدا احساس می کنم عشق یه چیزه کاملا الکی و یه توهمیه که آدما به خودشون میدندو  

جوشو درست میکنن !‌ 

 

 

دلم می خواد از حال و روزش خبر دار شم مثل اخبار ساعت ۱۴ بزنم شبکه ۱ با ذکر تاریخ و ساعت  و تصویر بهم بگن در چه حاله ... 

 

 

دیروز که رفته بودم دانشگاه استاد به خاطر اینکه جزوه و خودکار با خودم برده بودم بهم مثبت  

 داد !!!‌ و با یه هیجانی با زبون شیرین انگلیسی ازم تشکر میکرد !‌

 

 شب بر همهگان خوش و  خرم

 

از همیاریه شما صمیمانه تشکر می کنیم ! ....  

 

بنویس از سر خط  


 آره

بس که دل داغ داره ‌!‌  

اگه بدونی ...  


 از خودم حرصیم  


مقداری پول نیاز است  

از یابنده تقاضا می شود  

آن را به نزدیکترین صندوق صدقات بیاندازد ... 


یه چند روزیه ناراحتم  . . .    

 گیر کردم  ....   


نمی خوام   نمی تونم  

می خوام    نمی تونم  

چی کار کنم ؟!‌   نمی دونم !!! 


 معلوم نیست !‌  

 یعنی همه چی و تعطیل کنم ؟!‌ 


 یه بار خواستم مثل آدم باشم ... 


 دعا کن یه کم ...  


ای دوست ..  


 

 


 اگه ابره که بارون می زنه  

میزنه به موج دریا می زنه  

میزنه به دشت و صحرا می زنه  

دلمه که داره فریاد می زنه ...  


 

 

 

 

Enrique Iglesias ft. Ciara – Taking Back my Love Lyrics

 

 

 

 

 

Enrique Iglesias 

go ahead
just leave
can’t hold you, you’re free
you take all these things
if they mean so much to you
I gave you your dreams
’cause you meant the world
so did I deserve to be left here hurt
you think I don’t know
you’re out of control
I ended up finding all of this from my boys
girl you’re stone cold
you say it ain’t so
you already know I’m not attached to material

I give it all up, but I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’ve given you too much,
but I’m taking back my love,
I’m taking back my love, my love, my love, my love, my love

Ciara

what did I do?
but give love to you
I’m just confused
as I stand here and look at you
from head to feet
all that’s not me
go ahead keep the keys
that’s not what I need from you

you think that you know
(I do)
you made yourself cold
(oh yeah)
how could you believe them
over me I’m your girl
you’re out of control
(so what)
how could you let go
(oh yeah)
don’t you know I’m not attached to material
Song words are provided by Geniusbeauty.com

Enrique Iglesias and Ciara

I give it all up, but I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’ve given you too much,
but I’m taking back my love,
I’m taking back my love, my love, my love

Enrique Iglesias

so all this love, I gave you take it away

Ciara

you think material’s the reason I came

Enrique Iglesias

if I had nothing would u want me to stay?

Ciara

you keep your money take it all away

Enrique Iglesias and Ciara

I give it all up, but I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’m taking back my love,
I’ve given you too much,
but I’m taking back my love,
I’m taking back my love, my love, my love, my love, my love