سلام

سلام   

نمیدونم چرا امروز دلم می خواد سلام کنم !‌

دقت کردی یهو وا نمود میکنم هیچی نشده !‌ 

دقت کردی آدما یهو چقدر پررو میشن ‌!‌ 

دقت کردی آدما تحمل رفتارای خودشونو ندارن !‌ 

 دقت کردی هوا چه خنک شده ؟!‌ 

دقت کردی ۳ هفته اس الکل نزدم ؟! تو ترکم ... دیشب خواب دیدم یواشکی تو پارکینگ خونه قبلی دارم پباله پیاله میخورم !‌ صبح بیدار شدم احساس مستی داشتم !‌ قیری ویری میرفتم

 

زندگی یه جنگه یا یه بازی ؟!‌  

ک و ن لقش بزار بجنگن پاره شن ما داور وا میستیم .. :D 

 

 

ما رو باش تو روزگار بی وفا  

با وفا رو کی شناختیم الکی ....  

 

خر کردن !‌

 

 

 

چقدر بده  

خر فرض شی 

بگی من می فهمم ... !‌ 

بگن نه !‌ داری اشتباه می کنی !‌ 

  

به ساده ترین زبون ممکن گفتم ....  

 

 

 

 

 

 

حسین  

غم داره ..

 

حاجی موقع هایی که آدم قاطی می کنه وبلاگ خیلی راه میده ‌!‌ 

ملت ک س خول شدن بابا !‌... یارو جر داده خودشو رسونده به من؛ که بگه من ...  آره ! تقصیره منه که عقده ای بارت اوردم ...  

 

عرق از نوع خرما ... پیک اول به سلامتیه هر کی که اذیت می شه و تلافی نمی کنه ... 

آره می گفتم ... ملت دیوانه شدن ... یه عمر گناه می کنن به امید  شب قدر ... !‌ 

 

پیک دوم به سلامتیه تازه رفته ... :ی  البته از پیش من ....   

 پام چلاق شده ..دیشب تو فوتبال ب گا رفت ...  

 

پیک سوم ... سلامتی  کسایی که دوسمون دارنو ما نمدونیم  

شیکمم سر مشروب داره گنده میشه ... پام خوب شه میرم می دوم ..

  

گر عاشق و میخواره به دوزخ باشد ...فرداست ببینی که بهشت همچون کف دست

گویند مه سان بهشت با حور خوش است ... من میگویم که آب انگور خوش است ...  

 

شایدم زمین هم مست شده  دور خودش می چرخه !‌

 

این می چه حرامیست که عالم همه ز آن می جوشند  

یک دسته به نابودی نامش  کوشند  

آنان که بر عاشقان حرامش کردند  

خود خلوت از آن نوشند ...  

دوباره برگشتم دانشگاه این ترم واحد زیاد بر میدارم قم هم خونه میگیرم ...   

  

حاجی از کجا معلوم ما بریم اون دنیا همین بساط نباشه !‌ 

ولی نه ...  اون دنیا از شر ... راحتیم ...

 

آن عاشق دیوانه که آن این  خمار مستی را ساخت 

معشوق و شراب و می پرستی را ساخت    

بی شک قدحی شراب نوشیدو از آن سر مست شد و جهان هستی را ساخت ...   

 

الان  گوشامم سر شدن  ... 

گردوی تازه هم راه میده مزه باشه ها !‌

   

۳ لیتر تو ۴ روز !‌  خوبه ها !‌ یه چند وقت بود دوزم اومده بود پایین نگران شده بودم !‌

  

کی حال داره فردا بره سر کلاس ؟!‌ 

هان ؟!‌ 

جاده چالوس !‌ 

تصویب میشه !‌ جنگل ... تنها + نیم لیتری !‌

 

خدا من و یه بار دیگه بیار این دنیا . از اول ... این بار میدونم چطوری پیش برم ...

 

بس که دل داغ داره  

آره  

اگه بدونی ...