عید فطر ؟!‌

اگه من مثل درختها ایستادم  

 ریشه هام تو دستهای تو محکمه  

رگهام از تو خون می گیره شب و روز

 من و با اسم تو میشناسن همه ....   

 

بعضی از علما امروز رو عید اعلام نکردن !

 

بد جوری دارم با این کروبی حال می کنم ....

رفتم کتابای ریاضی فیزیک سوم و پیش دانشگاهی رو گرفتم ...  

یه معلم ریاضی نیاز است ...  

بارون داره طولانی میشه ...    

 

 مرا دیوانه می خواهی ز خود بی گانه می خواهی  

مرا دلبواخته چو مجنون ز من افسانه می خواهی  

شدم بیگانه با هستی ز خود بی خود تر از مستی  

نگاهم نگاهم کن شدم هر آنچه می خواستی  

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست  

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست  

بکش دل را شهامت کن مرا از غصه راحت کن  

شدم انگشت نمای خلق مرا تو درس عبرت کن 

بکن حرف مرا باور نیابی از من عاشق تر  

نمی ترسم من از اغراغ گذشته آب از سر من دیگر  ....  

 

 

چرا توجه نمی کنن !‌ 

احمدی نژاد اصل کار نیست !‌

 

نظرات 1 + ارسال نظر
dream_girls193 یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:18 http://www.dvbpersian.blogsky.com

سلام دوست عزیز خسته نباشید.
وب جالب و پر محتوایی دارید به وب من هم سر بزنید خوشحال می شم . ضمنا" اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک بکنیم وب من را با نام :: جدیدترین اخبار ماهواره ای ::
لینک کنید بعد خبرم کنید تا وب شما را با چه نامی لینک کنم .
همیشه موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد