کنکور

طلبه شدم امسال دوباره کنکور بدم .... نظر شما چطوره ؟!   

معماری ...

تقریبا همه مخالفت کردن بجز یکی از دوستام !‌ ولی من اینکارو میکنم !‌ ۱۰۰ ٪ 

عمرا کم نخواهم آورد ...  

دیگه از احمدی نژاد که کمتر نیستم !‌ یه ایران باهاش مخالفت کردن ولی رئیس جمهور شد !‌  

به نظرم که خیلی آدم موفقیه !‌  

از ۳ شنبه دیگه سر کار نرفتم ...  ولوام تا مهر که دانشگاه شروع شه !‌  

 

دیروز پشت یه وانت خوندم :  

به عشق دلم همیشه ولم ...  

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 http://bandarlengeh.blogsky.com

منم میگم اون چیزی رو که دلت می خواد برو
همه میگن هیچ وقت دنباله حرف دل رو نباید گرفت ولی من میگم باید گرفت چون من گرفتم و موفق بودم
برات دعا می کنم موفق شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد