دستانت را دور کمرم بگذار و لبانت را روی لبانم

و از شیرینی وجودم بنوش

.

.

.

از طرف نوشابه

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است ...

 

 

درس از معارف سختر هست ؟

دم شاه چراغ زیر چلچراغ وعده کردی

رفتی تو حرم پشیمون شدی توبه کردی !

.

.

.

۲ روز دیگه میرم تو ۹ ماه... نصف شد .

ارومیه

به شهر

 شهید پرور ارومیه

 خوش آمدید

میمیرم برات

 نمی دونستی میمیرم بی تو و بدون چشات

 رفتی از برم

تو نمی دونستی که دلم بسته به ساز صدات

 آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات

 عاشقم هنوز

نمیخواستی که بمونیو بسازی به ساز دلم

گفتی من میرم

 تو می خواستی بری تا فردا ها آره خوشکلم

 برو راهی نیست تا فردا ها آره خوشکلم

 سفرت به خیر

 اگه می ری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور

 برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نور

سفرت به خیر

برو گر شکستی ز من می تونی دوباره بساز

 از دلی شکسته نا امید و خسته باز برو

بازم تو برو

نمی خوام بیای

 نمی خوام میون تاریکیه من تو حروم بشی

 نمی خوام ازت

نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی

برو تا بزرگی می خوام فقط آرزوم بشی

نمی خوام بیای

 نمی خوام میون تاریکیه من تو حروم بشی ...