نمی دونی  

سیگاره یواشکی چه حالی داره !‌ 

 

ارشد

 

 

یه تصمیم گرفتم در حد بنز  

یه اراده جزم کردم در حد بنز 

یه حسین قوی اینجاس در حد بنز  

 

هر کس در رابطه با کنکور ارشد معماری هر اطلاعاتی داره بسیار می تونه منو کمک کنه ....

 

 

Now baby it’s killing me
I’m saying it’s killing me
The fact that you went around
Baby I’m falling down
I need me a remedy
Been looking for remedies
I need you to be around
 

 

 

یه جایی هست  

یه نقطه کوچیک یه گوشه دنیا 

وقتی من اونجام هیچکی نمیتونه پیدام کنه 

خیلی دنج و ساکته  

اونجا با خیال راحت به هرچی میخوام فکر میکنم ...  حتی به مردنم در اونجا ... 

 

 

There is no time to waste

 

شاید انقدر وقت تلف کردم دیگه سختمه از وقتم خوب استفاده کنم ...  

من که اهل کم اوردن نیستم ... من خیلی قویم ...  

وقتی برای انجام کاهای بیهوده نیست ... 

در حال حاضر راه مستقیم و ساده بهترین و قشنگترین راهه ...

 

ای شمایی که ایمان آورده اید  

بدانید و آگاه باشید با یک اشتباه زندگیتان کاملا ب گ ا میرود ...   کولی (ع)

 بازگشت به زندگی کوفتی ...