کلافه ام هر کاری کردم امروز مشروب گیرم نیومد ...

بی خیال بد بیاری ... بی خیال همه چی ... حتی تو !‌ حتی خودم ...  

امروز خجالت می کشم ازت ... شاید چون مست نیستم و میدونم چقدر گند زدم ..تو بیا جلو !‌

احساس میکنم غریبه اس . یهو اینطوری شد ... گنگ شده واسم ؛ رفتاراش دلیل منطقی ندارن !‌  

پاتوق جدیدم شده محک ؛ خیلی حال میده اونجا ...  

هر روز صبح هم که کلاس زبان و این حرفا ...  

فقط باشگاه کمه ...  

  

ک.و.ن لغ همتون

 

 

چقدر تخمی ان این روزا ...  

کارم شده مشروب ...سیگار ... فکر .. آهنگ ... الکی خوش بودن ...  

همه جا نشون بدم حالم خوبه و هیچیم نیست ...  

بگم ک ی رم هم نیست این میاد اون میره ... هیج احساسی به هیچ خری ندارم ...  

آدما ک س خول شدن !‌ الکی میان ... الکی ک س خول حسابت می کنن !‌ الکی بر می گردن !‌ 

 که چی ؟!‌ که ثابت کنن از تو بیشتر طرفدار دارن !‌ جدیدا  هر کی میاد پیش من یه جوری می خواد نشون بده که از من بهتره !‌ یا بیشتر می فهمه .. یا به آدمی مثل من اصلا احساس نداره ...  این روزا زندگی آدم به پوله؛ این و حتی تخمام هم با تمام وجود حسشون کردن ...  

این روزا مزه خاک طویله میده . مزه نکردمش ولی حتما خیلی ک ری باید باشه ...  

انقدر این روزا بدن که با مستیم هضمشون نمیشه کرد ...  دوز بالا هم جواب نمی ده !‌ 

 عرق سگی بدوت مزه هم بخوری این مزه کی ریه زندگی برات بسه ... از هرچی هایپ هم بهتره !‌ نه تو جمع حال میده نه تنهایی آخر شب بام تهران ...   

حتی سک س هم دیگه جزابیت نداره ... ک و نم داره پاره میشه به خاطر هیچی !‌

دوست داشتن بزرگ ترین ک س شعری که تا حالا شنیدم !‌ 

دوست دارم یعنی خره دیگه ای به جز تو پیدا نکردم اسکلش کنم ...  

دوست دارم !‌  تو ک ونت عروسی شد؟!‌ک س خول تو  یه جای دیگه ات باید خوشحالی کنی  

من مستم تو به دل نگیر ... رو کیبورد فونت فارسی ندارم هی ت رو گم می کنم !‌ گرفتی ؟!‌ 

نکته انحرافی داشت به جاهای باریکت !‌:)) تو رو گم می کنم !‌    

این پایین زده درج رمز برای یادداشت ... رمز بزارم دهنتون مسواک زده شه ؟!‌  میخواستم مسواک و بینش فاصله بدم فیلتر نشه فکر کردم حرف بده !‌ 

یه عمره اجازه نظر دهی می زارم تخ متون هم حسابش نمی کنین !‌این بار ور میدارم کو نتون پاره شه :))  چقدر هم پاره می شه ‌!‌ به کی رم  نشه !‌  

امروز سلامتی اول گفتم به سلامتی کسایی که دوسشون داریمو پیشمون نیستن  

سلامتی دوم گفتم سلامتی کسایی که دوسمون دارن و ما نمیدونیم ...  

سلامتی سوم : کو ن لغ همشون !‌ سلامتی خودمو خودت ‌!‌ 

میدونی چرا !‌ چون کو نشون لغ بوده :))  

والا خسته شدم بس که مرام و معرفت برا یه مشت آدم بی معرفت گذاشتم !‌ 

آخ آخ داره میپره ؛ سر درد میاد تا صبح !‌ 

شیطونه می گه دیگه مشروب نخورم ادب شه دیگه انگشت تو کو ن سرم نکنه ...  

مرد تیکه جا کش پمپ بنزینیه میگه آزاد ندارم برو پمپ دولتی ...  

 

 

نمیدونم ...  

 

she has gone

 

 

 مردم از این نازو ادا  

بابا بهونه در نیار 

قصه ما به سر رسید  

برو من و تنها بزار ...  

آره تو راست میگی از همه سر تری  

از من بی نشون تو خیلی بهتری 

   

 

 

دو نقطه چین ..

بیا یه کم حرف بزنیم ... غلط املایی روبی خیال .. هم مستم هم لپ تاپم فونت فارسی نداره ...  

خوب از نهنگ شروع کنیم ... از طرز زندگی من بدش امده ... آخههههه .. گناه داره باعث شرمساریش شدم .. می خوام از این به بعد آزادش کنم .. بزارم بره تو همون اقیانوسش ... زور که نیست   ... به قول خودشم ایه هم نیومده ..  

مستم ... خسته ام ... دلم می خواد یه جایی باشم که هیجکی نباشه .. تنها تو یه جنگل یا تو یه غار ... به جز منو خدا هیجکی نباشه دستم و بندازم دور گردنش کلی بشینیم دردو دل کنیم 

  بگه از دستت ناراحتم امشب مست کردی و .... منم بگم هیچی  بهتر از مستی پیدا نکردم ولی تو تنبیهم کن مثل همیشه ...

هی .... 

می دونی مهم کار من نیست مهم خود منم ...  

شاید تو هم خسته ای ... شاید هم ...  اونجوری که درسته ادامه بده ... اما فکر نکن همیشه همینطوریم ...

تو از من دلخوری اما اینا اشکال من نیست ...  

فکر کن !‌  

دو تا اسم  دو خاطره دو نقطه چین .. 

 

شخصیت تو به شغل نیست  

به اون ماشینی نیست که می رونی  

مطمعنا به ظاهرو قیافه هم نیست ...  

هواست و بده به من ...  

اونا همونطوری نمی بیننت که من می بینم ...