خماری

 

 

دیدی وقتی مستی داره میپره آدم یه جوری میشه ؟ ...  

من وقتی مستم احساس می کنم توی سرم مایع اس 

وقتی داره میپره احساس میکنم سرم داره جامد میشه :ی‌ 

 

 

اتو !

 

 

با مرام دخترایی که  

تو صف اتوبوس میمونن  

ولی 

 اتو نمبزنن خیلی حال می کنم ... 

 

 

 

 

 

خدا دل هوس ماهی  زخم گرگ فریاد حالم قم  خیلی-وقت  من 

کمک غم یا نمیخواد  دل شدن رسی ابر گندترین دلم تو

یادته ؟ داره عشق آکواریوم  خسته اس مردم نیست بهم میخوره شهر تنهاست ؟ 

حالم دوتا میدونی ؟ دوتا اشتباه کی چی ؟‌

 خیلی اسم نه قلب توجیح

گرفته نقطه چین نمیدونی دربه در نمیدونستم 

 

نگرانشم تا حالا بهش نگفتم دوست دارم !‌ اصلا نمی تونم بهش بگم .. تقصیره خودشه یه جوری از اول برخورد کرده که باهاش راحت نیستم ... یه موقع ها دیوونم میکنه ولی انقدر خوبیاش زیاده که همیشه بهش بدهکارم . این روزا ناراحته ولی کاری از دست من بر نمیاد .. خودش باید حلش کنه ... دلم میخواست بغلش کنم بگم من پشتتم بابا ...

 

قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود  

و من چقدر ساده ام  

که  

سالهای سال
 در انتظار  تو

کنار این قطار رفته 

 ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام...!  

 

نمیدونم از کیه ...