من میرم ولی باز تو بدون همیشه یاد تو از خاطره من فراموش نمیشه

گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام  عزیزم

اگه تو نباشی میمیرم

.

.

باور نکن یه بی وفام

 

زرشک . عشق . غیره . قید . کار . اعصاب . پای چپ . خنده . آهنگ . زندگی

تو  چی می خوای ؟؟ . اشتباه . دنیا . خیلی خسته ام باور کن . دکتر ؟ . یه کم آرامش .

نه .نه.نه . چرا ؟ . مغزم errorمیده . سیاهی . نقشه . چشم .

اما.نمیدونم.غریبه ای !

ولی

اگه من شروع کنم به این راحتی ها تمومش نمیکنم

 

 

 

توی چشام زل نزنی

 نفس نفس داره دلم

 

توی چشات زل میزنم

 فکر قفس داره دلم

 

 

 

هر چی بشه

خوب یا بد

زندگی هنوز ادامه داره

بازم اتفاقای بدتر و اتفاقای بهتر میوفته

نه زیاد خوشحال شو نه زیاد ناراحت !‌

۴

چقدر خوبه هیچی نخونی بری سر امتحان .. نا امید ... خسته ..

بعد خدا یکیو بندازه بقلت ۸۰ تا تست دستور نگارشو برسونه بهت !!

چهارمیشم تموم شد ...  ردیفم

بنزین چی میگه ؟

 

 

۱

 

امروز روزه اوله .... مشکلی نیست...

اونقدر ها هم سخت نیست...

مرسی ...

23 ت دارم ...

امتحان ...