نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت....

فکر این خدمتو  میکنم که از سرم باز شده خیالم راحت می شه ....

 به جلو که نگاه می کنم تنم می لرزه ...کار ... درس ... زندگی ... !

.

ولی ...

روزای خوبیه داره خوش میگذره  !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ع چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:12

امیدوارم همیشه خوش باشی گلم!من سعی میکنم تو شاد باشی.

منم همینطور ! .....

محمد پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 00:21

چرا من همش نفر دومم؟
اینو بهت قول میدم هر کاری بکنی یا حتی اگر کاری نکنی، به جلو نگاه کنی یا به عقب، به راست بری یا به چپ بیشتر از خدمت بهت خوش میگذره.

بله ! ...اینکه ۱۰۰٪ !‌!‌

پری جذامی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:25

:پی خلی دیگه!

MilaD پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 22:37

ZenDegI HamInEe DigEe yE rOoz kAre yE rOoZ sArbAziE yE rOoz dArsE yE rOozI khArAbe yE shAbI hAMm hAsAnAst
ValIii KheiiLi khOoooBe kEe khOsh bEgZarEe ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد