کنترل همه چی داره از دستم در میره  

همه چی یهو میریزه بهم ... خودتم جر بدی درست نمی شه ...  

اوضاع خوب نیست ... اصلا !‌   

همه چی داشت خوب پیش می رفت ... زندگی داشت حال می داد !‌ 

بیا درد و دل کنیم ! دل گرفته احتیاج به تخلیه چاه داره ...  

حسین این شکلیه  

حسین ؟!‌  

ای روزگار لعنتی  تلخ بهت هر چی بگم ...  

دلم میخواد یه جایی باشم چند نفر انقدر بزننم تا دیگه نتونم بلند شم .. . 

دلم میخواد هیچکس و نشناسم ...  

 

بگو لعنت یه این دنیا !‌   تف به این زمون ...

 چیه این زندگی آدم و مجبور  میکنه به ادامه زندگی ؟‌  

تو هم میخوای بزنی مثل من قید تنت ؟!‌ 

  

گیر کردم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
تو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:49 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

همه چیزو یهو ول کن. از همه چیز بکن. یهو همه چیز رو استفراغ کن. بعد آروم بشین فقط نگاه کن. چند وقت هیچ حرکتی نکن. آروم و بی سرو صدا. جواب میده.
میتونی به پست لیدوکائین من مراجعه کنی شاید بتونه بهت کمک کنه. شاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد