دو نقطه چین ..

بیا یه کم حرف بزنیم ... غلط املایی روبی خیال .. هم مستم هم لپ تاپم فونت فارسی نداره ...  

خوب از نهنگ شروع کنیم ... از طرز زندگی من بدش امده ... آخههههه .. گناه داره باعث شرمساریش شدم .. می خوام از این به بعد آزادش کنم .. بزارم بره تو همون اقیانوسش ... زور که نیست   ... به قول خودشم ایه هم نیومده ..  

مستم ... خسته ام ... دلم می خواد یه جایی باشم که هیجکی نباشه .. تنها تو یه جنگل یا تو یه غار ... به جز منو خدا هیجکی نباشه دستم و بندازم دور گردنش کلی بشینیم دردو دل کنیم 

  بگه از دستت ناراحتم امشب مست کردی و .... منم بگم هیچی  بهتر از مستی پیدا نکردم ولی تو تنبیهم کن مثل همیشه ...

هی .... 

می دونی مهم کار من نیست مهم خود منم ...  

شاید تو هم خسته ای ... شاید هم ...  اونجوری که درسته ادامه بده ... اما فکر نکن همیشه همینطوریم ...

تو از من دلخوری اما اینا اشکال من نیست ...  

فکر کن !‌  

دو تا اسم  دو خاطره دو نقطه چین .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهههههههههههههههسا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09

امشب شب تولدمه وهیچکی جزخواهردوس داشتنیم بهم تبریک نگفته کاش منم میتونستم مست کنمو بیخیاله.......

من که نمیشناسمت ولی تولدت مبارک ....
اونم خیلی سخت نیست بیا من یادت می دم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد