این روزها

چطوری خدا ؟!‌ 

چه خبر تحویل نمی گیری ...    

دلمون تنگ شده برات ...


نهنگ اهلی تر شده ...  داره خوب پیش میره ...  

اگه دوباره هوس اقیانوس نکنه ... تو همین حوضی که هست راضی بمونه ...  


 از الکل بگم که بدجوری تشنه ایم ...  

شدیدا پایه یه برنامه مشروبات الکلی هستیم  با همه مخلفات ... 


 این روزا ۵۰۴ می خونم ...  

با کلی دقت ...  


 ورزش می کنم  

می دوم  

می خوام شیکمو ۶ پک کنم


جواهر مرد ... 

احمق فرار کرده بود رفته بود پشت کمد گیر کرده بود ؛ مرده بود ...  

کلی حالم گرفته شد ... من شمال بودم فرار کرده بود ...


 phantom یه نوع هواپیماس ... هواپیمای جنگیه ... یعنی جته ...  


جمعه تا 3شنبه ولی مدت زمان زیادیه  


 الان دارم میرم پارک جهان کودک بدو ام ....  

 


شب بر همهگان خوش و خرم  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

علی اکبر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:41 http://hamsahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
تولد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) رو به شما تبریک میگم ..
امیدوارم همیشه روزهایی پر از شادی و نشاط را در پیش رو داشته باشید ..
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:10

اولا چه خوانندههای باحالی‌ داری!
می‌شه یه پست بدون حضور الکل نوشت؟
نهنگ دوستی بنشان که کم دلم به بار آرد

بی باک جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 http://bato13.blogfa.com

سلامتی اونای که چاقوی معرفتشون ازچاقوی توجیبشون تیزتر
سلام لوطی زندگیت مث زندگی خودم ایول داره
خوش داشتی بیا ابادان الکل ملکول رو بی خیال اب سولوت حال کنیم.
به وبلاگ من هم یه سری بزنی شاد میشم
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد