اکه من برم   

اگه من بگیرم 

اگه من امتحان بدم 

اگه من سود کنم 

اگه من ... 

اگه شما نخوای هیچ کدومش نمیشه 

پس یکم کمکم کن 

گیریم به مولا 

شما هم که ولمون کردی  

بی خیالی  

نمیگی این بچه دردش چیه  

چه مرگشه همش با خودش درگیره !‌  

 نمی خوام تو این جهلم از پا در بیام  

نمی دونم می خوای منو به کجا بکشونی بعد بگی این راه

 ولی مرامو معرفتی یه جاهایی می فهمم هوامو داری 

یه جاهایی همچین حست می کنم مثل اون روز ....

فکر نکنی الان خیلی ناراحتم دوباره یاد تو افتادمااا 

حالم خوبه ....  

می دونی کلا از مرام و معرفتت خوشم میاد ... 

منم یه کارایی می کنم که تو خوشت بیاد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:48 http://hichopoch.blogsky.com

bloge jalebi dari khasti be manam sar bezan

استر یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:02 http://tavalode2bre.blogsky.com

salam duste aziz,jaleb bud, be rouzam o montazere huzure sabz o por mehr shoma va nazarate arzeshmandetun

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد