وبلاگ جدید

یه چند وقتیه یه وبلاگ دیگه درست کردم 

 آدرس اونو به کسی ندادم اونجا راحت تر می تونم بنویسم ... 

این وبلاگ به شدت به اون حسادت می کنه ...  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:06

حالا کجا درست کردی؟ بلاگ اسکای؟

به هر کی بگم به تو یکی نمی گمممممممم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:22

می خندم و دیوانه ام ،

شاید فراموشت کنم

زین پس در میخانه ام ، شاید فراموشت کنم

عشق و خیالم می شدی ، بهتر ز جانم می شدی

غرق نگاهت می شدم ، باید ...فراموشت کنم

با اینکه تنها میشوم ، سلطان غمها می شوم

من بی خیالی میکنم ، شاید فراموشت کنم

اندیشه ی رویای من ، زیباتر از دنیای من

باید فراموشت کنم ، باید فراموشت کنم

زین جمله را زیباترین ، آویزه ی گوشت کنم

ای شعله ی خورشید من ، باید که خاموشت کنم

باید که خاموشت کنم ، شاید فراموشت کنم

شاید فراموشت کنم ، شاید فراموشت کنم

محمد سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:57

حالا مگه ما چمونه؟؟؟

خودت آدرس وبلاگت رو به هیچکی نمی دی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد