عنوان یادداشت: عنوان یادداشت

 

 من در عجبم ز باده فروشان زان به که فروشند چه خواهند خرید ؟   

چقدر ضایع دروغ میگه ... این همه مچشو گرفتم بازم  واسه من ** شعر تلاوت می کنه ... 

کلاغ ** شعر گو ...  دیگه جدی نمی گیرمت ...  Hush Hush ! به فارسیشم میشه خفه :D  

I like that boom boom pow
Them chickens jackin' my style
They try copy my swagger
I'm on that next shit now

I'm so 3008
You so 2000 and late
I got that boom, boom, boom
That future boom, boom, boom
Let me get it now 

زندگی منه، بهم نگو چی خوبه چی بده ..
زندگی مال منه، خودم می دونم چی بهتره،
هر جور می خواد، می خوام بگذره ..  

 

تهران شده دیگه نیویورکم،
دافا گرفتن این جینو محکم
پره مدل دورم،
منم حال می کنم فقط با مدل خودم
قبل از اینکه بخواد لو بره خلم،
آب بشه خوشگله دل دودل توام
برنامه چیک چیک بوم! یا که تیریپ ... اگه تیریپ ... که ماها میریم خونه 
 

( هـــــــــــــِی ) تو مود خودتو ول کن،
اتمسفر ریلکس دورتو حس کن
بهم بگو، بهم بگو بین این همه آدم،
چیه زندگی کمه واقعا؟
وقتی می خوای بدی لبو راحت،
خودتم مثه من می دونی چی خوبه، چی بد  ... 

 

همون جوری که می خوام بودمو هستم
پریده یکم رنگ صورتو دستم
چون مثه همیشه رو دودمو مستم 
 

 انگار دنیا مال منه، ای وای انگار مال منه!!!  

                      شب به خیر عرض میشه ... 

   


مرده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر گیر و من نتوانم ...  




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد