تعطیل

پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری ؛ آنست که بعد از هر زمین خوردنی برخیزی . گاندی  

امروز نرفتم سر کار  یکم استراحت کنم 

 

صبح مهدی زنگ زده  

میگم: هااا ؟‌ 

 میگه : خوابی؟‌ 

گفتم امروز تعطیلم :ی  

بیچاره چیزی نگفت گفت نیا  بگیر بخواب بابا :ی   

 

 آی تنها شدم وای کجای دنیای ؟ چرا نمی یای ؟  

 

نیستی و هستم و به تو وابسته ام و  کی میاد دست تو که بگیره دستمو  

رفتیو موندمو هی واسه تو خوندمو صدامو به دنیا رسوندمو  

 

عاشقم بیا ای گل بد قلقم غم تو داره می کشتم دم مرگمو مرگمو رو میکنم واسه تو  

که دارم میبازم همه زندگیمو به تو میرمو میمرمو آسوده میشم از عشق تو ٬عشق تو دیوونه کرده منو که دارم دیوونه میکنم همه عالمو آدم و میکشی تا که بیای توی خوابم حتی تو خواب نمیدی تو جوابم  وقتی میپرسم ازت نمیای نکنه نمیخوای بدونم کجای دنیای !‌ 

 

 

خیلی کار دارم پاشم بزنم بیرون !  

موتور هم چیز خوبیه ها !‌  آدم همه جا زود میرسه :ی

نظرات 1 + ارسال نظر
آتیش پاره سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 http://miss-atishpare.blogsky.com

حرکات نمایشی با موتورت اجرا نمیکنی؟! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد