سعادت آباد !

 

بازم مست مستم  

 

بازم این آهنگ :  

من دیگه بسه برام تحمل این همه غم ... . 

 

 

  بازم مشروبات الکلی (عرق کیشمیش )  سیگار ( ماربورو سفید ۲ خط )  قلیون ( آلبالو )    

 

 Helloo  

is it me u looling for ? i can see in u're eyes

and

  i wanted to tell u so much i love u  

  

 

این روزا سر کار میرم از صبح تا شب تقریبا نزدیک به کاریه که علاقشو دارم  

یه کم مشکلات دارم سر کار تحملشون می کنم .... 

 

 

 خیلی وقت ازرائیل واسه من کمین کرده  ولی هنوز سر پام دارم دارم نفس مکشم   

هنوز سفت وایسادم دارم رجز می کشم ...

 دلم میخواد چشام و ببندم  جلوم یه تخت لب دریا . آهنگ توپ .یه دوست با مرام ...  

سیگار ... بازم مشروب یه س ک س طولانی ... 

 

میدونی ؟  

نه هنوز نمی دونی !!  

 

 

تو نیستیو صدات هنوز مرهم زخمای منه ...   

 

نمیدونم چرا لنت عقب موتورم صدا میده ؟!  

 

 

ببینم دانشگاه علمی کاربردی رشته معماری کجا داره .. میگن شرط معدل داره من معدلم 11-12 

 

اصلا با رشته خودم حال نمی کنم آخه مترجمیه زبان هم شد رشته !  

 

  

 به دانشگاه بدهکارم نمره هامو نمیده پدرسگ .... 

 

شمال هم این روزها حال میده ها !  نه ؟!  

 

  

طراحی باز سازی معماری داخلی  

مسکونی - تجاری - اداری   

 

اگه یه شیر آب بود یه پیریز برق هم بود جای لباسشوییه  

 

 

 دلم میخواست با یه آدم میوفتادم از جنس مخالف  

که تمام خصوصیتهای خودمو داشته باشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23

با عرض سلام و خسته نباشید
معتبرترین سیستم کسب درامد وبمسترها
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با مجوز رسمی به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد .
همراه با جوایز ویژه و مسابقه بین کاربران عضو سیستم
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید
متشکرم - موفق باشید
www.adstabligh.blogsky.com

سلام ..احوال شما..
ممنون که بهم سر زدین...
روزگارتان شیرین
شادیهایتان افزون باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد