من رای دادم !

من رای دادم  

من اشتباه کردم !‌ 

همه ما می دونستیم که توانی میشه  !‌

خیلی ها بهمون گفتن فقط می خوان مردم برن پای صندوق های رای گوش نکردیم  

تاریخ و نمیخونیم ... تاریخ روزنامه حوادث که نیست مثل یه راهنما می مونه باید بهش عمل شه !   

یعنی ما از لبنانی ها کمتریم ؟!!  

تبریک خدمت رئیس جمهور محترم  امیدوارم اون دنیا هم بتونین با بگم بگم هایتون  

خدا را هم متقاعد کنید !‌  من شما را آدم موفقی می دانم و تبریک می گم  

در شما توانایی اداره کردن شهرداری نبود شما توانستید ۴ سال کشور را اداره کنید  

می دانم که شما کشور را بدتر از قبل خواهید توانست اداره کنید !‌  

خدا قوت مرد (  مرد ؟‌ ) ...
من دیگر رای نمی دهم تا دیگر بهم نخندند !‌ دیگر اشتباه نخواهم کرد !‌   

گویند پیروزی حق بر باطل !‌   چه خیال خامی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ASal شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58

vagheaaaaaaaaaaaaaaaaN!!!

ماهی خانوم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 http://mahinameh.blogsky.com

واقعا که...
دیکتاتوری نوین به این میگن!

عشق شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:23

از فروشگاه ما با نازلترین قیمت ها دیدن فرمایید
هرچی بخوای توی فروشگاه ما با قیمت های طلایی پیدا میشه

... یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:15

خوب دیگه... این یعنی دموکراسی...دیگه چی میخوایم ما از این دولت دموکرات مردم سالاری که توی صلحه و ارامش؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27

behet kasi nemikhande ahmagh!nemikhay befahmi ke age in hame ray nemidadan in etefagha nemioftad???khoob shod in hame ray dadano agaram shaki vase kasi boode bar taraf shode ke ina che joonevaraiyano cheghad taghalob mikonan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد