اه چه موز بد مزه ای بود .. خیلی مزه موز میداد !‌ مزه ساکی موز میداد !  

آخرین بار که ساکی خوردم عروسیه فاطی بود !‌ پایه نداشتم یه دونشو با یه دلستر قاطی کردم  

یه کله رفتم بالا ؛ مقدار مزه کم بود تا ۵ دیقه گلوم میسوخت !‌  ولی در حد بنز مست شدم ...

 

 

به خودم می خندم !‌ بچه شدم !‌      بچه شدی هااا اا ا اا  ‌!‌  

 

ساقی غم فردای حریفان چه خوری ؟!  

پیش آر پیاله را که شب می گذرد !  

 

 

 

تو یه فاز دپسوردگیم !‌ 

  

 می دونم چه مرگمه هااااا  ولی زیاد دست خودم نیست تا درست شم !  

 

شاید هر روز یاد اون توله سگ میوفتم !‌     ع.ف .... 

 

 

 

امروز می خوام برم استخر :ی‌   

 

 

  

 

فکرهام خیلی اذیتم می کنن اعصابم بهم ریخته  ... تمرکز ندارم  

نمی تونم درس بخونم ... یکی نیست بگه به من ۲۰ واحد آخه برا چی ورداشتی ؟!! 

توکه تو ۱۴ واحدش کم میاری ۴ تاشو حذف می کنی !‌  ولی به حول قوه الهی می خوام ۲۰ تاشو پاس کنم ... بر چشم بد لعنت !‌:ی‌   

 

 

 دارم ماشینو میفروشم  اینطوری مجبور می شم بتمرگم تو خونه  امیدی هست پاس کنم .... 

 

 

سیگار ... مشروب ... قلیون ...  

  

۳بزرگواری که اینروزها در خدمتشون هستیم ..... 

 

 

جدیدا احساس می کنم عشق یه چیزه کاملا الکی و یه توهمیه که آدما به خودشون میدندو  

جوشو درست میکنن !‌ 

 

 

دلم می خواد از حال و روزش خبر دار شم مثل اخبار ساعت ۱۴ بزنم شبکه ۱ با ذکر تاریخ و ساعت  و تصویر بهم بگن در چه حاله ... 

 

 

دیروز که رفته بودم دانشگاه استاد به خاطر اینکه جزوه و خودکار با خودم برده بودم بهم مثبت  

 داد !!!‌ و با یه هیجانی با زبون شیرین انگلیسی ازم تشکر میکرد !‌

 

 شب بر همهگان خوش و  خرم

 

از همیاریه شما صمیمانه تشکر می کنیم ! ....  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:43

رابطه ات رو با معین زیاد کن زودی خوب میشی‌!!!
من که نیستم اما be care of urself kidy

داش آکل سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:02 http://dashakol.blogsky.com/

هه هه هه
زیبا بود
غم زیبایی بود
شایدم
فکر مغشوش زیبایی
چمیدانم اینروزها را
رخصت

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22

خوب۲۰ واحد آخه برا چی ورداشتی ؟!!
to ke nemitoonesti bikhod bar dashti..ishala ke pas karde bashi hamasho...ziadam be oon bozorgvara khedmat nakon ke koonet paras,adame in modeli age mashinam nadashte bashe too khoone nemitamarge pas 1 pishnahad...nafroosh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد