این چند روز

بی خیال تر از قبل نسبت به همه چی دارم ادامه میدم 


 نمیدونم چرا هر وقت باید حرف بزنم لال مونی میگیرم


 کار  جدید 

فکر های جدید  

اتاق جدید   


حرف هایی موند که قلبمو سوزونده !  


 دوست داشتن و عشق یه چیز الکی !  

تو دوست داشتن و عشق دروغ نیست  

ولی هیچکسم نیست دروغ نگه ! 

پس .... 


 اگه طول سقف ۶ متر باشه ۳ تا ستون نیاز داره


 سینتو سپر کن مثل کفتر چاهی  

بلند پر واز باش مگه چی کمتر داری 

مشکل  اندازه هفت روز هفته اش  داریم 

یاد بگیر نگیری سرتو همش پایین  


گردنم از حمل وزن دستم خسته شده !  


من فقط می تونم به هر نفر ۱ بار اعتماد کنم  


یه دستی دارم تایپ می کنم  


 یه کم عصبی شدم  

صبرم کم شده  

از خونه به زور میرم  بیرون  


 دنبال یه کلاس خوب برا دکراسیون داخلی و از این جور چیزا می گردم .  


من از این زندگی که دارم راضیم


من خیلی ساده میگم  

ولی نمیدونم چرا نمی فهمند خیلی ساده  


نترس  


 هفته بعد ۲تا امتحان دارم   

میرسم نصف هر کدومشو بخونم 


از اینکه جمعه بعد از ظهر خونه باشم متنفرم ! ولی می تونم تحملش کنم  

از اینکه دستم شیکسته ۲ ماه نمی تونم رانندگی کنم متنفرم ولی میتونم تحملش کنم  

از اینکه یکی بهم دروغ بگه و من بفهمم متنفرم ولی نمی تونم تحملش کنم  


 من که جاش و پر نکردم شاید اصلا نمی دونه  


می تونم بی تفاوت رو گذشته پا بزارم ! 


از 8 خوشم میاد . عدد باحالیه  

13 هم خوبه اصلا هم نحس نیست !  


انگار ناهار حاضره !

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:43

ای بابا بی خیال

[ بدون نام ] دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:47

man enghad tahte ta'sir gharar gereftam asan nemitoonam fek konam 5 bar khondamesh!!!jeddan kheili be sabke bahali neveshti~~~barikalla!!!hala shayad baadan 2bare omadam nazaramo darbareye matn dadam

hidden... چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:25

rast migi .hamash0 rast gofti. m0tmaenam ke hameye ina harfaye kh0dete.shayadam to rast migi injo0ri behtar bashei

زهرا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:41

خیلی خوب می تونی حق به جانب با شی و همه رو محکوم کنی و ....

ببخشید ؟! من کیو محکوم کردم ؟

۰۰۰؟؟ یه فراموش شده پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:43

ای دل غمگینم دیدی چه بی رحمه! معنی احساس و دیدی نمیفهمه۰۰۰!!!!! رفت و شدم تنها اما۰۰۰ خوب میدونم نیست اون تنهاااا۰۰۰۰!! من دیگه از امشب مهمونی دارم با غمهام اخ که چقدر تنهامممممممم۰۰۰۰۰۰۰۰ سرده چقدر دستام سر شده صبر من .... ای دل غمگینم..... تا حالا خودکشی و تو فیلما دیده بودم اما خودمم امتحان کردم ... نمیدونم چرا نتونستم اسممو بنویسم امیدوارم تو موفق باشی دست شکسته خوب میشه اما دل شکستهو رگ تیغ خورده هیچ وقت شاد باشی و سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد