زندگی انگار یه جور دیگه است !‌

۲۲ سالمه !‌ 

۱۰ سال اولش که دسته خودم نبود !‌ 

۵ سال بعدی هم فقط مدرسش یادمه !‌ 

تا ۱۸ سالگی تمام آرزوم گواهینامه رانندگی بود ! وقتی گرفتم فکر کردم به همه چی رسیدم !

۱-۲ سال درگیر کنکور بودم  که آخرش سربازی قبول شدم !‌ 

تو سربازی یکم فهمیدم زندگی اونطوری که فکر میکنم نیست!‌ 

نشستم درس خوندم تو سربازی !‌  

سربازی که تموم شد فکر کردم به همه چی رسیدم !‌

آخرای خدمت دانشگاه قبول شدم !‌ فکر میکردم به همه چی رسیدم دیگه !‌  

الان که دانشجوام میبینم باز زندگی اونچیزی که قبلا فکر می کردم نیست !‌ 

زندگی جور دیگه است‌ !‌ 

‌ پول یه چیز دیگه است !‌ پول تقریبا همه چبز است !

دوست داشتن یه چیز دیگه است !‌   دوست تقریبا  دشمن است !‌

کار کردن صرفا اون کارایی نیست که من صبح تا شب دنبالشم !‌

درس خوندن یه جور دیگه است !  

دین فقط عزاداری و امرو نهی و نمازو روزه نیست !‌ 

خدا واسه مشکلات نیست !  

افرادی که ریش دارند یا چادر دارند همیشه پاک نیستند !‌ 

پلیس همیشه امنیت نداره !‌  

فقیر بودن ملزم به نداشتن پول نیست ‌!‌ 

دستشویی دانشگاه کاربردهایی مثل آرایش کردن و کشیدن سیگاری و شیشه هم  دارد  ! 

سواد به مدرک نیست !  

بدون رفتن به دانشگاه هم مدرک میشه گرفت !  

به افراد با وضعیت اسثنایی ( میلیاردر ) پایان خدمت میدهدند !‌‌ 

نظرات 4 + ارسال نظر
bahar_maloosak چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:12

ooooh...cheghad tond miri yavashtar! zendegi hamooniye ke to fekr mikoni...shayad zendegiye hameye adame hamoon chiziye ke fekr mikonan....movafagh bashi

محمد جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:32

wow,life is shit,belive me kidy

سیــــگاری جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 http://30gary.blogfa.com/

واقعاً توووو این "22" سال چیکار کردی تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهسا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:00

زندگی همینه و همینش قشنگه؛زندگی یعنی دستت بشکنه و یه ماه نتونی رانندگی کنی؛زندگی یعنی بری سینما فیلم دل شکسته رو ببینی!!!زندگی یعنی ندونی ۵ سال دیگه به کجا میرسی؛زندگی یعنی اینکه ندونی کی تو رو واسه چی میخواد؛خودت یا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد