آخه مگه میشه این همه اتفاق بد واسه آدم تو یه هفته بیوفته ؟؟!


تو رو خدا برو !‌

قلم می چرخه رو کاغذ با ترس و لرز

آخه خیا نت به عشق و گرفتم از تو درس

بدون پس از تو دستو به عشق نمی دم

آخه بگو کجا دوست داشتنو به چشم ببینم   ؟


به خدا عذابم میده فشار حاصل غم .. ..


 تصادف !‌


 

اون به این !‌

این به اون !

آخرشم نفهمیدیم کی  به کیه ؟


از غمت خدا خدا کن !‌


هر کی هرچی دلش می خواد میگه !


می دونی یه حرف هایی هست که ممکنه آدم  روش نشه بزنه

ولی اگه تو دلت بمونه به عقده میشه بیا با هم درد و دل بکنیم


من داستانم و با نگام می گم

من دوست ندارم ناراحتیام و مستقیم بگم


روزهای خوش من انگشت شمارن !


واسه خدا بودم موش آزمایشگاه

نتیجه ها روبه رو شده با اشکال !‌


از اینکه این همه با تو بودم اصلا ناراحت نیستم

چون دوست  داشتم هر کاریم کردم به خاطر دوست داشتنم بوده


They think I'm crazy

What ? you think so

fuck you ... Fuck you all


دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم می خونم

هنوز تو حسرت یه همزبونم ولی نمشیه با اینا می دونم

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمر حال و روز من همینه !


بسه بسه دلم دیدی که عاشقی یه هوسه

مردن لحظه ها توی چشمای من همین بسه


کی حال داره این درسارو بخونه ... امتحانای لعنتی !‌


حس می کنم دلم پره !


زندگیم در حال یه چرخش خیلی بزرگه ... نمی دونم رو به کدوم سمت میوفته ...


با کیم ؟ با توی عاشق پیشه سر به هوا

با توی دیوونه بی سرو پا

ولی دل من حالش خوش نیست !‌


طاقت بیار ...


هنوز از هرچی خارجیه حرص دارم... اگه رشته ام زبان نبود یه کلمه هم انگلیسی حرف نمیزدم !


 قبل حرف ردنت یه کم فکر کن !‌ ببین به کی داری چی میگی ؟

می خوام بدونم به تو چی رسیده ؟

چی می رسید ؟

بی معرفت


دروغ بده !‌


مجنونمو دلزده از لیلیا

خیلی دلم گرفته از خیلیا


عجب هفته بدی بود !‌

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد