بعضی وقتها ما هم شبیه همیم

توبا من دوست داریم که نبینی که دوستای قدیمی

 دوستای صمیمی دوست دارم نبینی  

اگه تو این دنیا قلب کثیفت شکست

حقیقت تلخ آره همینه که هست

با اینکه دورت شلوغه ولی هنوز تنهایی

وقتی هرجایی یه چیزی همیشه کم داری

همش عجله انگار باید مسابقه بدم

مواظب باشم چون قراره  محاکمه بشم

تو چشه همه دیگه نیست مطابق میلم

خیلی کارام همه چی هستو نیست هیچی

میگن جوونی واسه همینه گیج میشی

 تا اینکه همه چی تموم میشه پیر میشی

الان زنده ام ۲۲ سال دقیق

 همه چی برام علامت سواله همین

دورت پره آدمه اگه خایه مال باشی

وگرنه تنهاباید مثل زن خانه دار باشی

دیگه به همه شک دارم همه کفتارن

عین یه روبات عین یه دستگاهن

۹۰٪  شخصیتشون سانسوره

 یا شاید تمام این مدت تصور من خام بوده 

خیلی چیزارو نتونستم عوض کنم

واسه همین آخرش خودم عوض شدم

پس نگو چرا غمگینی

چون آخرش تو هم  بی احساسو

 بی صفت مثل سنگ میشی

 قلب سنگیت می کنه سنگینی

 اینو خوب بفهم اگه تاحالا نفهمیدی

که نزنی می خوری نکشی میکشنت

نخوری می خورن نپایی میدزدنش

هر انسانی یه زیپ پشتشه

اون زیپ و بده پایین میبینی اونم مثل تو یه کس کشه

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد