سلام

متن زیر از وبلاگ http://mrblue.blogsky.com کپی کردم !انجام بدین بد نیست !‌!‌!‌

 

ما برای اینکه نشان دهیم هیچ احتیاجی به سرویسهای یاهو نداریم و اگر بخواهیم، می‌توانیم یکشبه این بنگاه چرک‌پراکنی بین‌المللی را به زمین بزنیم، خیلی محترمانه و در عین رعایت جانب تمدن شهروندی، آنها را مثل سایت کوربیس به ایمیل می‌بندیم و چون که می‌دانیم نقطه ضعف از سوی خودشان است و "خودکرده را تدبیر نیست"، با توکل به خدای دوست‌داشتنی، ایمیل زیر را برایشان می‌فرستیم و منتظر می‌مانیم تا هرچه زودتر اقدام کنند.

 

Dear Sir!

This is a human being emailing you from a historical and holy part of this soiled earth. I am a new to Yahoo! and want to sign up as a new user in order to get advantages and use your services.

As you know, there are some fields and text boxes in the sign up page to be filled with suitable personal information. One of these info fields is a combo box that requires selecting my living country. I spent days and nights searching in this combo box to find the name of my country but wonderfully I didn't prosper! During my search, I found the name of lost islands and occupied states even without a significant flag and national anthem but you have used to list them.

Now I would be thankful if you answer me regarding this national concern in Iran that why the name of our country is not listed there?

As you may now, there are lots of Persian users of Yahoo! all around the world who never succeed to select their real living place on your signup lists and also Farzad Nazem as one of your respected VIPs is Iranian so you know our homeland and civilization very well.

In any case I am waiting to see the name of my country on your sign-up forms that even its great surface area will ease your job to find it out on the world map!

 

Best regards


آقای عزیز

 

من یک انسان هستم که از نقطه‌یی مقدس و تاریخی روی زمین خاکی به شما ایمیل می‌زنم. من یک کاربر جدید یاهو هستم و می‌خواهم برای استفاده از خدمات و سرویسهای شما، در سایتتان ثبت نام کنم.

همانطور که می‌دانید، فیلدها و جعبه‌های متنی زیادی در صفحه‌ی ثبت نام هست که باید با اطلاعات شخصی مناسب پر شود. یکی از این فیلدها، کمبو باکسی است که می‌طلبد من نام کشورم را از آن انتخاب کنم. من روزها و شبهای زیادی را برای پیدا کردن نام کشورم در این جعبه گذراندم اما در عین تعجب موفق نشدم! در طول جست‌وجوی خود، نام جزایر گم‌شده و سرزمینهای اشغال‌شده‌یی را دیدم که حتی پرچم و سرود ملی هم ندارند اما شما آنها را لیست کردید!

حالا ممنون می‌شوم اگر به من در مورد این نگرانی ملی بگویید. شاید بدانید که کاربران ایرانی بسیار زیادی در سراسر دنیا از یاهو استفاده می‌کنند اما هرگز موفق نشدند نام محل واقعی زندگی خود را در لیستهای شما انتخاب کنند و همینطور فرزاد ناظم که یکی از افراد برجسته‌ی شرکت شماست، ایرانی محسوب می‌شود و از این رو شما حتماً کشور ما را خوب می‌شناسید.

به هر حال من منتظرم که نام کشورم را در لیست شما ببینم. کشوری که حتی مساحت عظیمش هم کار شما را برای پیدا کردن آن روی نقشه، آسان می‌سازد.

 

با بهترین آرزوها

 

این متن را به همراه امضای خود و حتماً با آدرس ایمیلی غیر از آدرس یاهویتان به ایمیل زیر بفرستید که بعد از کلی گشت و گذار و جست‌وجو پیدایش کردم و مربوط به امور ثبت نام و کارهای مشابه در یاهو است و شخصی به نام Ava آن را چک می‌کند.

my-login-support@cc.yahoo-inc.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد