برای اینکه خدمت من تموم شه
صلوات !‌
نظرات 6 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:29

اولاْ: که اول
دوماْ: اگه به صلوات بود آش خور برج ملخ دریایی برادر موسوی سرباز عقیدتی تا حالا ۶۸۹۵۶۲۱۳۵۶۶۲۶۴۸۶۲۱۵۳۶ بار کارت پایان خدمت گرفته بود
سوماْ: مردم از ارشدیت تمام

اولا : واجبه اولآ دومآ بگی ؟
دوما : اون که تو وبلاگش طلب صلوات نکرده !‌
سوما : ایشالا برگردی یه ۳۰ روز اضاف بخوری تا به دانشگات نرسی !‌

پری جذامی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 16:12 http://lazar-nymphet.persianblog.com

برای تعجیل در ظهور یه جو عقل توی کله ی این آقا صلوات دوم رو بلند تر بفرس!!!!! =))

بجا صلوات فرستادنته ؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 15:48

من بدبخت منتظر یه بدبخت تر از خودم هستم

انشاإلله اون بد بخت برگرده زود تر !‌

پری جذامی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:45

بابا صلوات بفرستین این کچل ۲سالش پر شه ببینم چه کار میخواد بکنه!

هیچ سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:30

الل
هم صلی علی
محمد و ال
محمد و عجل
فرجهم
:دی مثل صلواتهای توی سربازی باید میخوندی ؛)

همونطری می خونم ببینم تموم میشه !‌

پری جذامی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:03

آقا من یه سفره ابوالفضل نذر کنم، شما آپ میکنی؟ :دی

به جای واسه آپم واسه سربازیم نذر کن تموم شه !‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد