چرا ؟

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
someone دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:49 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

؟

؟ ؟

به شما چه ؟ دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:01

چی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی چیزا چرا ‌!‌

هیچ دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:33

چونکه!

شاید !

شقایق سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 http://www.habeie_angur.persianblog.com

چرا این پسره از این بستنیا داره که من خیلی دوست دارم داره دل من و اب میندازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای آب انداختن دل شما !

پری جذامی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:53

چون تو پا پیش نذاشتی برای تغییر... اونم خودش اینکارو کرد...
بعدشم به قول حسین چون چ چسبیده به را و این برهان همیشه درسته!

چه تغییری ؟

پری جذامی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:19

چرا؟ خب... چیه... چپل! دایی چپول! اصلاْ خود خاله نرگس!! :* بنویس ببینم دانشگاه چه خبر!

هنوز دانشگاه نرفتم ... مرخصی گرفتم تا این سربازیه .... تموم شه !

محمد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42

اولا چی چرا؟ چرا چی؟کرانچی؟ پیچپیچی؟ آرد نخود چی؟ لئوناردو داوینچی؟ چی میگفتم؟ آهان هیچی.
دوما خیلی بده ، نه اصلا خیلی خیلی بده،من حاضرم بمیرم شاید به بدترین وضع آتیش، خفگی نمیدونم بعضی وقتها در تنهایی به خودم میگم آیا بدتر از آشخور بودن دردی هست که یه نفر بتونه دچارش بشه؟
و در همون لحظه به این جواب میرسم؛< مسلمه نه محمد آقا سلطان اراشد در کره زمین امپراتور خوشبختی و سعادت >

مثلا چرا یه برج ارشد تری انقدر هی میگی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد