عید

.

.

.

جمیعا عیدتون مبارک !

.

.

.

.

عشق من

من توی هر کوچه به یاد تو خوندم

مگه میشه بی تو باشم

نمی تونم فکرت نباشم

اگه ترکم کنی من بی تو تنهام

عشق من

من بی بهونه باز عاشقونه خوندم

می دونم من بی تو تلخ روزگارم

دارو ندارم اگه ترکم کنی من بی تو تنهام

 

نگو یه روز می ری و پیشم نمیای دیگه

اگه مثل قدیما منو نخوای دیگه

 اما باز به یاد تو گریونه دلم دیگه

دیگه بعد تو عاشق نمی شم

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:54

میبینم که با آهنگه حال فراوانی از خود بروز میدهی.
براستی چرا از فرستادن یک ..... حتی یک ..... عاجز شده ای؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:46

یعنی میخوای عیدی بدی

شیوا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 19:13 http://www.icystar.blogfa.com

سلام
من این آهنگه رو میخوام از کجا بیارمش؟

پری جذامی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 20:30

خوبی؟ دانشگاهت خوبه؟ من تا بهمن باید منتظررررر بمونم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد