بین هوا  و زمین گیر کردم !‌

مزش گسه !‌ 

هم میخوام هم نمی خوام !

... نمی دونم چی کار کنم ‌!‌

دارم  فکر می کنم  !

به نتیجه رسیدم خبرت می کنم  !

تو هم فکر کن !

 شاید تو زود تر فهمیدی !

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نمیشناسی؟ رز سفید دوست داره چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:12

خوب معلومه همیشه من زودتر میفهمم ولی خدایی منم نمیتونم تصمیم درست بگیرم فقط میدونم تا اخرش خوبه شاید بهترم بشه نظرت چییه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:13

اخ جون بازم من اولین نظرو دادم.

هیلدا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:57 http://www.hilda.co.sr

من فکر می کنم...اگه همونجوری بمونی بهتره...تکون نخوریا...همونجوری...آ...آ...چلیک...ok...عکسمو گرفتم ....حالا بپر پایین..آ..آ....ماچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد