هر کاری کردم که تو رو گم کنم از خاطره هام

به دره بسته خوردم و باز از تو گم شد لحظه هام

خاطره های بودنت چه جور فراموشش کنم

دلی که تو آتیش زدی چه جوری خاموشش کنم

جای نگات و پر نکرد هیچ کسی با هرچی که بود

انگاری تو خون منی تو پوست و گوشت و تارو پود

دروغ نمیگم بعد تو خیلیا رفتن امدن

اما توی نگاه من هیچکدومش تو نشدن

فکر نکنی ازت می خوام بیای و با من بمونی

اینارو گفتم که فقط صداقتم رو بدونی

من نمی خوام مثل تو هرزی باشم توی دمن

من عاشق عشق می مونم

تو دیگه مردی واسه من

نظرات 6 + ارسال نظر
! سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:23 http://alldaytimes.blogsky.com

سلام به تیمسار وظیفه

۱- mer30 که به ماهم یه سری زدی
۲- زیاد به سربازی گیر نده تموم می شه ما که یه جایی بود برق در کار نبود یه آبی موخوردیم که خداییش بخوای شاش به اون آب شرف داشت
۳- پست قبلی ... خیلی به معشوقه ها دل نبند اینا هم منو هم تورو هم دکترو همه مارو یه می فرسن تیمارستان
۴- سیاستو از داییت یاد بگیر ... هم شعر عشقی می گم
هم اینکه عاشق نمی شم و هم اینکه همیشه عاشق هستم
... به این می گن پارادکس
۵- چهارشنبه رو اگه تونستی یه سری به ما بزن
بعد از ظهر یه شعری از خودمون در وکردیم به اسم
.... رقص بالماسکه
حکایت ما آدماست ... اون چهارشنبه بعد از ظهر می زنم تو بلاگ
... بعدشم یا علی می خوام یه ماه برم مرخصی
پس یخه کار ... عالم مجردیو عشقه

فدای تو

ستاره چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 http://kolbe-roya.blogsky.com

سلام دوست جون راستی چرا ؟

هیچ چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:23

نکن از این کارا ؛)

تینا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 http://www.tina-tanhaa.blogfa.com/

بنوش به سلامتی هر چی عاشقه 1- به سلامتی سه کس : غریب ، تنها ، بی کس 2- به سلامتی گاو چون که نگفت من ، گفت ما 3- به سلامتی کرم خاکی ، به خاطر خاکی بودنش 4- به سلامتی خیار به خاطر اینکه یار داره 5- به سلامتی شلغم به خاطر اینکه غم داره 6 - به سلامتی کلاغ ، هر چند که سیاهه ولی عوضش یه رنگه 7- به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش تکیه میکنن 8- به سلامتی شمع که تا آخرش به پات میسوزه
سلام قشنگ بود مرسی

دختر ماه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:14 http://www.akharenpanah.blogfa.com/

به منم سر بزن
خوشحال میشم

محمد یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:28

تمنای وصالم نیست عشق من مگیر از من

به دردت خو گرفتم نیستم در بند درمانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد