یکی بود        یکی نبود       زیر گنبد کبود          یکی مثل من عاشق             یکی مثل تو بود

اومد که فریاد بزنه

 اما دیگه نایی نداشت

خواست بمونه پیشش ولی

تو قلب اون جایی نداشت

آی دختره آی بی وفا

آی تو که تنهام میزاری

تو قاب عکست جای من

 عکس کیو می خوای بزاری ؟

 

 

زدم به سیم آخرو 

گفتم ولش کن بی خیال 

 اون واسه من یار نمیشه

بی خیال این عشق مهال

گفتم توی مرام ما

منت کشی نیس با مرام 

می خواد بره خوب به درک

 همینه که هست ختم کلام

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگل چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:59 http://guilty.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

توماج پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:09

بابا بی خیال

پری جذامی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 http://lazar-nymphet.persianblog.com

عکس خودشومیذاره دیگه! سوال داره اینم؟ :دی

منو یادت میاد؟ پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:42

خوبه دیگه انهمه دوست دورت و گرفته همشونم دوست دارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد